KLOCKI KORBO - HIT!

Korbo to kreatywne i edukacyjne zestawy klocków o różnorodnych elementach, które umożliwiają tworzenie ruszających się  konstrukcji.

Głównym budulcem jest klocek - koło zębate, które najmłodsze nawet dziecko może wprawić w ruch. W prostej zabawie w procesie poznawczym: Buduj, Zakręć i Obserwuj, klocki Korbo w sposób zabawowy i doświadczalny pozwalają dzieciom zrozumieć zastosowanie kół zębatych w mechanice.

Zapraszamy do nowego działu KLOCKI KORBO!

Informacje o produkcie

ADHD w szkole

Nr katalogowy:
1301126
Producent:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ADHD w szkole

Parametry produktu

Wymiary:
16,5 x 23,5 cm
Autor:
Marta Jerzak, Artur Kołakowski
Wysyłamy w ciągu:
do 3 dni
Liczba stron:
300
Rok wydania:
2014

Sprawdź również:

49,90 zł
Opis produktu:

Zespół nadpobudliwości psychoruchowej jest jednym z najczęstszych zaburzeń wieku dziecięcego. Każdego dnia wielu nauczycieli, rodziców i dzieci boryka się z tym problemem, co potwierdza niniejsza książka. Jest ona oparta na wieloletnim doświadczeniu autorów, wybitnych specjalistów w zakresie indywidualnej i grupowej pracy z dziećmi z ADHD, prowadzących warsztaty dla ich rodziców oraz szkolenia dla nauczycieli.

ADHD w szkole łączy cechy kompleksowego podręcznika i skutecznego poradnika. Autorzy prezentują aktualne informacje na temat zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, jego typowe objawy oraz cechy odróżniające go od innych zaburzeń. W przejrzysty sposób oddzielają fakty od mitów i podpowiadają, jakie kroki należy podjąć, gdy zauważymy u dziecka pierwsze symptomy zaburzenia. Omawiają kwestie dotyczące akceptacji osoby z ADHD, funkcjonowania dzieci z tym zespołem w domu dziecka czy rolę szkolnego asystenta ucznia. Opisują wiele strategii pracy z dziećmi z ADHD, najpopularniejsze i najskuteczniejsze metody i narzędzia terapeutyczne oraz kryteria diagnostyczne. Proponują także program szkoleniowy dla nauczycieli, który z pewnością – podobnie jak wszystkie zawarte w książce rady i wskazówki – pomoże im osiągać coraz lepsze rezultaty w pracy z uczniami z ADHD.