KLOCKI KORBO - HIT!

Korbo to kreatywne i edukacyjne zestawy klocków o różnorodnych elementach, które umożliwiają tworzenie ruszających się  konstrukcji.

Głównym budulcem jest klocek - koło zębate, które najmłodsze nawet dziecko może wprawić w ruch. W prostej zabawie w procesie poznawczym: Buduj, Zakręć i Obserwuj, klocki Korbo w sposób zabawowy i doświadczalny pozwalają dzieciom zrozumieć zastosowanie kół zębatych w mechanice.

Zapraszamy do nowego działu KLOCKI KORBO!

Informacje o produkcie

Gimnastyka dla języka oraz oka też

Nr katalogowy:
130286
Producent:
Abino
Gimnastyka dla języka oraz oka też

Parametry produktu

Wymiary:
23 x 17 x 4 cm
Wysyłamy w ciągu:
do 3 dni

Sprawdź również:

28,90 zł
Chwilowy brak produktu w magazynie
Opis produktu:

Układanaka edukacyjna zawierająca 30 dwustronnych kart na grubej tekturze do dwóch gier:

1. GIMNASTYKA DLA JĘZYKA

W grze wykorzystuje się strony kart oznaczone wyrazami, bierze w niej udział 2-4 graczy. Każdy z graczy otzrymuje po 5 kart, pozostałe karty układamy odwrócone na stosie. Gra polega na tworzeniu oraz odczytywaniu na głos "łamańców językowych". Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, który jako pierwszy wykłada kartę i na głos odczytuje wyraz, którym jest oznaczona. Następnie gracze kolejno dokładają karty tworząc w ten sposób "zdania-łamańce". Za każdym razem, gdy dokładana jest karta, gracz musi na głos odczytać całe "zdanie-łamaniec". Jeżeli gracz nie ma mozliwości dołożenia karty, dobiera jedną ze stosu. W czasie gry można utworzyć kilka zdań, które są odpowiednio oznaczone kolorami. Jeżeli gracz pomyli się przy odczytywaniu zdania, zabiera całe "zdanie-łamaniec". wygrywa gracz, który jako pierwszy wyłozy wszystkie swoje karty.

2. GIMNASTYKA DLA OKA

W grze wykorzystuje się strony kart oznaczone obrazkami, bierze w niej udział 2-4 graczy. Wszystkie karty wykładamy na stół obrazkami do dołu. Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, który jako pierwszy odkrywa dwie dowolne karty. Jeżeli obrazki z kart stanowią parę, gracz je zabiera, jeżeli nie, to zakrywa z powrotem. Karty stanowia parę, gdy jedna z nich jest oznaczona obrazkiem, adruga jego powiększonym elementem. Gracze kolejno odkrywaja karty. Wygrywa ten, który zbierze najwięcej par.

Gry przeznaczone są dla 2-4 gracze powyżej 5 lat.

Ci, którzy kupili ten produkt kupili także

Helikopterek do ćwiczeń oddechowych
4,00 zł
Prosta zabawka doskonała do ćwiczeń logopedycznych. Dziecko nakłada śmigiełko na helikopterek, po czym dmuchając w rurkę sprawia, iż śmigiełko odlatuje. Zabawka wykonana z plastiku, przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat. !!! Tworzywo wygodne do mycia i dezynfekcji !!! ... ...więcej
Logopedyczne rybki 1 - głoski sz, ż(rz), cz, s, z, c
43,50 zł
Zabawna pomoc logopedyczna, która z pewnością uatrakcyjni każdemu dziecku ćwiczenia logopedyczne. Zestaw "Rybki 1" opracowany został dla dzieci, które nieprawidłowo wymawiają głoski szumiące i syczące sz, ż(rz), cz, s, z, c. W zestawie znajduje się 60 kolorowych rybek z magnesami i na... ...więcej
Słyszę, mówię i czytam cz.I - IV
120,00 zł
108,00 zł
W skład pakietu wchodzą wszystkie 4 części "Słyszę, mówię i czytam": 1) Słyszę, mówię i czytam cz. I - W-F, WI-FI 2) Słyszę, mówię i czytam cz. II - S-Z, Ś-Ź, SZ-Ż 3) Słyszę, mówię i czytam cz. III - C-DZ, Ć-DŹ, CZ-DŻ 4) Słyszę, mówię i czytam cz. IV - P-B, PI-... ...więcej